Оплата та доставка
УМОВИ ОПЛАТИ, ДОСТАВКИ ТА ПОВЕРНЕННЯ
1. ОПЛАТА
Безготівковий розрахунок:
Проводиться на основі рахунку-фактури, надісланого на електрону пошту. Оплату можна здійснити в касі відділення будь-якого банку або з поточного рахунку Вашої компанії.
Переказ коштів на картку:
Оплата замовлення здійснюється за допомогою переказу коштів на картку ПриватБанку. Ви можете здійснити інтернет-платіж через систему Приват24.
2. ДОСТАВКА
Доставка Новою Поштою:
Кур’єрська служба з найбільшою кількістю відділень у всіх регіонах країни. Швидка доставка, якісна упаковка товарів і багато інших переваг.
Доставка Delivery, SАТ.
Доставка вантажів з хорошим співвідношенням ціна / якість.
Доставка кур’єром (адресна доставка):
Доставка замовлення здійснюється не на відділення пошти, а на вказану Вами адресу. Вартість адресної доставки трішки вища і по часу – довша.
Доставка нашим транспортом:
У нас є власний парк вантажних автомобілів. При наявності вільної машини, можемо розглянути можливість доставки нашим транспортом. Також є можливість відправити кваліфікованого працівника для проведення пусконалагоджувальних робіт і навчання.
3. ЛІЗИНГ
Ми раді запропонувати Вам можливість купувати обладнання ще простіше за допомогою лізингової чи кредитної програми ПриватБанку.
Будь ласка, зателефонуйте нам за номером +38 (067) 822-68-75 для додаткової інформації чи напишіть нам в Direct, після чого наш менеджер обов’язково дасть відповідь.
4. ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ
Пропонуємо також споживчий кредит, що надається клієнту в межах встановленого ліміту за продуктом у разі придбання товару в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Дізнайтеся свій ліміт на купівлі за кредитом «Оплата частинами» у Приват24 (меню «Оплата частинами»), мобільних додатках «Оплата частинами» та «Приват24» або надіславши SMS-команду CHAST на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону).
5. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
Що потрібно знати для обміну чи повернення товару:
-
переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (вказано в чеку або гарантійному талоні);
-
детально опишіть проблему Вашому персональному менеджеру;
-
вкажіть зручний спосіб відправки;
-
виберіть зручний спосіб повернення коштів;
-
якщо у Вас гарантійна поломка і обладнання було у користуванні, Вам потрібно звернутися у сервісний центр. Контактний номер телефону: +38 (067) 822-68-75
Товар не підлягає поверненню:
-
пройшло 14 і більше днів з моменту покупки товару;
-
пошкоджена чи відсутня упаковка товару;
-
якщо товар отримав технічне пошкодження, яке не входить у гарантійне обслуговування;
-
якщо клієнт загубив чи не може пред’явити чек чи гарантійний талон.
Зверніть увагу!
Кошти за доставку товару, що повертається, не будуть відшкодовані.
За додатковою інформацією звертайтеся до наших менеджерів: +380677575766