Продавець KMA ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
100 відгуків
+380 (67) 177-30-03
провулок Комунальний 4, Луцьк, Україна
Кошик

Оплата та доставка

УМОВИ ОПЛАТИ, ДОСТАВКИ ТА ПОВЕРНЕННЯ

1. ОПЛАТА

Безготівковий розрахунок:

Проводиться на основі рахунку-фактури, надісланого на електрону пошту. Оплату можна здійснити в касі відділення будь-якого банку або з поточного рахунку Вашої компанії.

Переказ коштів на картку:

Оплата замовлення здійснюється за допомогою переказу коштів на картку ПриватБанку. Ви можете здійснити інтернет-платіж через систему Приват24.

2. ДОСТАВКА

Доставка Новою Поштою:

Кур’єрська служба з найбільшою кількістю відділень у всіх регіонах країни. Швидка доставка, якісна упаковка товарів і багато інших переваг.

Доставка Delivery, SАТ.

Доставка вантажів з хорошим співвідношенням ціна / якість.

Доставка кур’єром (адресна доставка):

Доставка замовлення здійснюється не на відділення пошти, а на вказану Вами адресу. Вартість адресної доставки трішки вища і по часу – довша.

Доставка нашим транспортом:

У нас є власний парк вантажних автомобілів. При наявності вільної машини, можемо розглянути можливість доставки нашим транспортом. Також є можливість відправити кваліфікованого працівника для проведення пусконалагоджувальних робіт і навчання.

3. ЛІЗИНГ

Ми раді запропонувати Вам можливість купувати обладнання ще простіше за допомогою лізингової чи кредитної програми ПриватБанку.

Будь ласка, зателефонуйте нам за номером +38 (067) 822-68-75 для додаткової інформації чи напишіть нам в Direct, після чого наш менеджер обов’язково дасть відповідь.

4. ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

Пропонуємо також споживчий кредит, що надається клієнту в межах встановленого ліміту за продуктом у разі придбання товару в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Дізнайтеся свій ліміт на купівлі за кредитом «Оплата частинами» у Приват24 (меню «Оплата частинами»), мобільних додатках «Оплата частинами» та «Приват24» або надіславши SMS-команду CHAST на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону).

5. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

Що потрібно знати для обміну чи повернення товару:

  • переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (вказано в чеку або гарантійному талоні);

  • детально опишіть проблему Вашому персональному менеджеру;

  • вкажіть зручний спосіб відправки;

  • виберіть зручний спосіб повернення коштів;

  • якщо у Вас гарантійна поломка і обладнання було у користуванні, Вам потрібно звернутися у сервісний центр. Контактний номер телефону: +38 (067) 822-68-75


Товар не підлягає поверненню:

  • пройшло 14 і більше днів з моменту покупки товару;

  • пошкоджена чи відсутня упаковка товару;

  • якщо товар отримав технічне пошкодження, яке не входить у гарантійне обслуговування;

  • якщо клієнт загубив чи не може пред’явити чек чи гарантійний талон.


Зверніть увагу!

Кошти за доставку товару, що повертається, не будуть відшкодовані.

За додатковою інформацією звертайтеся до наших менеджерів: +380677575766

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner